Кількість
|
Вартість
|
||
|
GEWA music була заснована в 1925 році Георгом Вальтером у місті Адорф у регіоні Фогтланд, Німеччина. Дотримуючись традицій регіону, невелика команда скрипкових майстрів спочатку зосередилася на будівництві та продажу ручних інструментів, а незабаром також на виробництві футлярів. Георг Вальтер самостійно розповсюджував свою продукцію через музичні роздрібні магазини; завдяки своїм контактам йому також вдалося отримати права на дистрибуцію від різних виробників.
Окупація регіону Фогтланд у результаті Другої світової війни змусила компанію змінити напрямок. У короткий термін Георг Вальтер вирішив переїхати з 20 своїми найкращими працівниками до Міттенвальда в Баварії, де в той час вже працювала філія компанії. У цьому регіоні, який також відомий виробництвом інструментів, компанія змогла швидко побудувати на своїй старій бізнес-моделі та економічних успіхах, не в останню чергу завдяки своєму центральному розташуванню в Європі.
У 1990 році політичні зміни возз'єднання, пов'язані з нестачею кваліфікованого персоналу та гострим дефіцитом простору в Міттенвальді, призвели до переїзду компанії назад до Адорфа/Фогтланда в період до 2008 року. Завдяки підприємницькому духу та багатству ідей там було відкрито перше виробниче підприємство для струнних інструментів, смичків, футлярів та чохлів на орендованих приміщеннях. Не в останню чергу з'явилася можливість прийняти на роботу висококваліфікованих гітарних та скрипкових майстрів з колишнього державного підприємства GDR Musima (Musikinstrumentenbau Markneukirchen); придбання колишньої державної будівлі також виявилося удачею. У 2008 році переїзд назад до Адорфа було остаточно завершено, і тепер у штаб-квартирі компанії об'єднані розробка, управління продуктами, закупівлі, виробництво, продаж, маркетинг та адміністрація.
У тому ж році GEWA music вирішила розділити окремі групи продуктів компанії на п'ять конкретних напрямків. Ця реорганізація внутрішніх структур дозволяє працювати у високоспеціалізований спосіб у групах продуктів і таким чином забезпечувати світовий ринок найкращими продуктами у відповідних цінових категоріях у кожній спеціалізованій галузі.